A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező folyamatosan növekvő hazai vállalkozás munkatársat keres Adminisztrátor és ügyfélszolgálat vezető munkakörbe.
Feladatok
- Az ügyfélkapcsolati monitoring és támogatási csoport tevékenységének hatékony és eredményes irányítása
- A megfelelő szintű működtetés biztosítása az ügyfélszolgálati célok eléréséhez, az ügyfélkiszolgálási szint emeléséhez
- Az adminisztrátor és ügyfélszolgálatos kollégák irányítása, heti, havi munkabeosztások készítése, táppénzes papírok nyilvántartása, feladataik koordinálása
- A beérkező betegminták szabályszerű kezelésének biztosítása, a minták adminisztrációjának ellenőrzése, a minta útjának nyomon követése átvételétől a minta előkészítésig.
- Kapcsolattartás a laborvezetésével, a problémák gyors és hatékony megoldása érdekében.
Elvárások
- Megbízható, precíz munkavégzés
- Jó kommunikációs készség
- Határozott fellépés
- Kiváló problémamegoldó képesség, rendszer szemlélet
- Csapatmunkában történő munkavégzés szeretete.
Előnyt jelent
- Laboratóriumi munkafolyamatok ismerete
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- Hosszú távú munkalehetőség
- Könnyen megközelíthető iroda
- Fiatalos légkör, modern környezet
Jelentkezés módja
Magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérjük szíveskedjen az ertekesites@corden.hu és titkarsag@corden.hu e-mail címre küldeni.