A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező folyamatosan növekvő hazai vállalkozás munkatársat keres Adminisztrátor és ügyfélszolgálat vezető munkakörbe.

Feladatok

  • Az ügyfélkapcsolati monitoring és támogatási csoport tevékenységének hatékony és eredményes irányítása
  • A megfelelő szintű működtetés biztosítása az ügyfélszolgálati célok eléréséhez, az ügyfélkiszolgálási szint emeléséhez
  • Az adminisztrátor és ügyfélszolgálatos kollégák irányítása, heti, havi munkabeosztások készítése, táppénzes papírok nyilvántartása, feladataik koordinálása
  • A beérkező betegminták szabályszerű kezelésének biztosítása, a minták adminisztrációjának ellenőrzése, a minta útjának nyomon követése átvételétől a minta előkészítésig.
  • Kapcsolattartás a laborvezetésével, a problémák gyors és hatékony megoldása érdekében.

Elvárások

  • Megbízható, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • Határozott fellépés
  • Kiváló problémamegoldó képesség, rendszer szemlélet
  • Csapatmunkában történő munkavégzés szeretete.

Előnyt jelent

  • Laboratóriumi munkafolyamatok ismerete
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Könnyen megközelíthető iroda
  • Fiatalos légkör, modern környezet

Jelentkezés módja

Magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérjük szíveskedjen az ertekesites@corden.hu és titkarsag@corden.hu  e-mail címre küldeni.