Pozíció megnevezése: adminisztrátor

Pozíció rövid leírása: A labor adminisztrációs munkatárs a laboratórium működését segíti az adminisztratív és szervezési feladatok ellátásával. A munkakör precizitást, megbízhatóságot és jó kommunikációs készséget igényel, emellett fontos a csapatmunkában való együttműködés is.

Az álláshoz tartozó elvárások, lényeges feladatok: A munkakör fő feladata a laboratóriumi adminisztrációs teendők ellátása, beleértve a vizsgálatokhoz kapcsolódó dokumentáció kezelését, adatrögzítést és az adminisztrációs rendszerek naprakészen tartását.

Szükséges végzettség: érettségi, előnyt jelent azonos területen szerzett tapasztalat

Szükséges nyelvtudás: nincs

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Fehérvári u. 84/A

Munkaidő: heti 40 óra

Foglalkoztatás jellege: munkaviszony

Munkakezdés várható időpontja: 2025. 12. 01.

Jelentkezés módja: magyar nyelvű önéletrajzzal, bérigény megjelölésével a ugyvezeto@corden.hu címen

Az önéletrajzok benyújtásának határideje: 2025.11.16.