A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező folyamatosan növekvő hazai vállalkozás munkatársat keres Adminisztrátor és ügyfélszolgálat vezető munkakörbe.

Feladatok:

  • Az ügyfélkapcsolati monitoring és támogatási csoport tevékenységének hatékony és eredményes irányítása.
  • A megfelelő szintű működtetés biztosítása az ügyfélszolgálati célok eléréséhez, az ügyfélkiszolgálási szint emeléséhez.
  • Az adminisztrátor és ügyfélszolgálatos kollégák irányítása, heti, havi munkabeosztások készítése, táppénzes papírok nyilvántartása, feladataik koordinálása.
  • A beérkező betegminták szabályszerű kezelésének biztosítása, a minták adminisztrációjának ellenőrzése, a minta útjának nyomon követése átvételétől a minta előkészítésig.
  • Kapcsolattartás a laborvezetésével, a problémák gyors és hatékony megoldása érdekében.

Elvárások:

  • Megbízható, precíz munkavégzés.
  • Jó kommunikációs készség.
  • Határozott fellépés.
  • Kiváló problémamegoldó képesség, rendszer szemlélet.
  • Csapatmunkában történő munkavégzés szeretete.
  • Előnyt jelent.
  • Laboratóriumi munkafolyamatok ismerete.
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú munkalehetőség.
  • Könnyen megközelíthető iroda.
  • Fiatalos légkör, modern környezet.

Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérjük szíveskedjen az ertekesites@corden.hu és titkarsag@corden.hu  e-mail címre küldeni.