A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező folyamatosan növekvő hazai vállalkozás munkatársat keres Adminisztrátor és ügyfélszolgálat vezető munkakörbe.
Feladatok:
- Az ügyfélkapcsolati monitoring és támogatási csoport tevékenységének hatékony és eredményes irányítása.
- A megfelelő szintű működtetés biztosítása az ügyfélszolgálati célok eléréséhez, az ügyfélkiszolgálási szint emeléséhez.
- Az adminisztrátor és ügyfélszolgálatos kollégák irányítása, heti, havi munkabeosztások készítése, táppénzes papírok nyilvántartása, feladataik koordinálása.
- A beérkező betegminták szabályszerű kezelésének biztosítása, a minták adminisztrációjának ellenőrzése, a minta útjának nyomon követése átvételétől a minta előkészítésig.
- Kapcsolattartás a laborvezetésével, a problémák gyors és hatékony megoldása érdekében.
Elvárások:
- Megbízható, precíz munkavégzés.
- Jó kommunikációs készség.
- Határozott fellépés.
- Kiváló problémamegoldó képesség, rendszer szemlélet.
- Csapatmunkában történő munkavégzés szeretete.
- Előnyt jelent.
- Laboratóriumi munkafolyamatok ismerete.
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Hosszú távú munkalehetőség.
- Könnyen megközelíthető iroda.
- Fiatalos légkör, modern környezet.
Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérjük szíveskedjen az ertekesites@corden.hu és titkarsag@corden.hu e-mail címre küldeni.