A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező folyamatosan növekvő hazai vállalkozás munkatársat keres Irodavezető munkakörbe.

Feladatok

  • Telefon hívások fogadása, központi e-mail címre érkező levelek kezelése
  • Bejövő, kimenő postai levelezések kezelése
  • Bejövő számlák iktatása
  • Szerződések, dokumentumok iktatása, scanelése
  • Táblázatok, kimutatások, teljesítés igazolások elkészítése
  • Megbeszélések megszervezése, egyeztetése
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
  • Üzemorvosi vizsgálatok megszervezése, dokumentálása
  • Külső irattárolási feladatokat intézni
  • Útiköltségek nyilvántartása

Elvárások

  • Megbízható, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • Határozott fellépés, az iroda életének rendben tartása
  • Problémamegoldó képesség, rendszer szemlélet
  • MS Office programok magabiztos használata(Exel, Power Point, Word)

Előnyt jelent

  • Irodavezetői tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Könnyen megközelíthető iroda
  • Fiatalos légkör, modern környezet

Jelentkezés módja

Magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérjük szíveskedjen a titkarsag@corden.hu  e-mail címre küldeni.