A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező folyamatosan növekvő hazai vállalkozás munkatársat keres Irodavezető munkakörbe.
Feladatok:
- Telefon hívások fogadása, központi e-mail címre érkező levelek kezelése.
- Bejövő, kimenő postai levelezések kezelése.
- Bejövő számlák iktatása.
- Szerződések, dokumentumok iktatása, scanelése.
- Táblázatok, kimutatások, teljesítés igazolások elkészítése.
- Megbeszélések megszervezése, egyeztetése.
- Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
- Üzemorvosi vizsgálatok megszervezése, dokumentálása.
- Külső irattárolási feladatokat intézni.
- Útiköltségek nyilvántartása.
Elvárások:
- Megbízható, precíz munkavégzés.
- Jó kommunikációs készség.
- Határozott fellépés, az iroda életének rendben tartása.
- Problémamegoldó képesség, rendszer szemlélet.
- MS Office programok magabiztos használata (Exel, Power Point, Word).
Előnyt jelent:
- Irodavezetői tapasztalat.
- Felsőfokú végzettség.
Amit kínálunk:
- Hosszú távú munkalehetőség.
- Könnyen megközelíthető iroda.
- Fiatalos légkör, modern környezet.
Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérjük szíveskedjen a titkarsag@corden.hu e-mail címre küldeni.