A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező folyamatosan növekvő hazai vállalkozás munkatársat keres Irodavezető munkakörbe.

Feladatok:

  • Telefon hívások fogadása, központi e-mail címre érkező levelek kezelése.
  • Bejövő, kimenő postai levelezések kezelése.
  • Bejövő számlák iktatása.
  • Szerződések, dokumentumok iktatása, scanelése.
  • Táblázatok, kimutatások, teljesítés igazolások elkészítése.
  • Megbeszélések megszervezése, egyeztetése.
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
  • Üzemorvosi vizsgálatok megszervezése, dokumentálása.
  • Külső irattárolási feladatokat intézni.
  • Útiköltségek nyilvántartása.

Elvárások:

  • Megbízható, precíz munkavégzés.
  • Jó kommunikációs készség.
  • Határozott fellépés, az iroda életének rendben tartása.
  • Problémamegoldó képesség, rendszer szemlélet.
  • MS Office programok magabiztos használata (Exel, Power Point, Word).

Előnyt jelent:

  • Irodavezetői tapasztalat.
  • Felsőfokú végzettség.

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú munkalehetőség.
  • Könnyen megközelíthető iroda.
  • Fiatalos légkör, modern környezet.

Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérjük szíveskedjen a titkarsag@corden.hu  e-mail címre küldeni.