A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. keres Budapest XI. kerületi központjába ügyfélszolgálati-adminisztrátor munkatársat. Cégünk laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező, folyamatosan növekvő hazai egészségügyi vállalkozás.

Feladatok:

  • Bejövő/kimenő hívások fogadása, indítása
  • Ügyfélszolgálati és Back Office teendők
  • Bejövő minták fogadása, hozzájuk kapcsolódó adatok rögzítése

Jelentkezési feltételek:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Magabiztos Excel használat)
  • Jó kommunikációs képesség szóban és írásban
  • Magas fokú türelem és empátia
  • Pontos, precíz munkavégzés

Előnyt jelent:

  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • egészségügyi, különösen laboratóriumi, szakmai ismeretek

Amit kínálunk:

  • Fizetés megegyezés szerint
  • Tiszta, modern munkakörnyezet
  • Stabil és hosszútávú munkalehetőség egy biztos alapokon álló, magyar tulajdonú vállalatnál

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Fehérvári út 84/A.

Munkavégzés ideje: hétfőtől-péntekig, 8 órás munkavégzés

Jelentkezni önéletrajz megküldésével lehet a titkarsag@corden.hu e-mail címen, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével