A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező folyamatosan növekvő hazai vállalkozás munkatársat keres Laboratóriumi adminisztrátor munkakörbe.

Feladatok:

  • minták érkeztetéséve, kezelésével, nyilvántartásával kapcsolatos feladatok;
  • laboratóriumban végzett vizsgálatok és azok minta típusainak ismerete;
  • részvétel a minták előkészítésében;
  • részvétel az eredmények beírásában;
  • kapcsolattartás a szállítókkal, ügyfélszolgálattal, laboratórium munkatársaival.

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség (szakirányú végzettség előnyt jelent).
  • Egészségügyi területen, laborban szerzett tapasztalat előny.
  • Precizitás, terhelhetőség és gyorsaság.

Amit kínálunk:

  • Fiatalos légkör, modern munkakörnyezet, kiszámítható munkaidő.
  • Fizetés megegyezés szerint, próbaidő után cafetéria juttatás SZÉP-kártya formájában.

Előnyt jelent:
Egészségügyi végzettség, gyakorlat.

Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérjük szíveskedjen a djuhasz@corden.hu és a titkarsag@corden.hu  e-mail címre küldeni.