A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező folyamatosan növekvő hazai vállalkozás munkatársat keres Laboratóriumi adminisztrátor munkakörbe.
Feladatok:
- minták érkeztetéséve, kezelésével, nyilvántartásával kapcsolatos feladatok;
- laboratóriumban végzett vizsgálatok és azok minta típusainak ismerete;
- részvétel a minták előkészítésében;
- részvétel az eredmények beírásában;
- kapcsolattartás a szállítókkal, ügyfélszolgálattal, laboratórium munkatársaival.
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség (szakirányú végzettség előnyt jelent).
- Egészségügyi területen, laborban szerzett tapasztalat előny.
- Precizitás, terhelhetőség és gyorsaság.
Amit kínálunk:
- Fiatalos légkör, modern munkakörnyezet, kiszámítható munkaidő.
- Fizetés megegyezés szerint, próbaidő után cafetéria juttatás SZÉP-kártya formájában.
Előnyt jelent:
Egészségügyi végzettség, gyakorlat.
Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérjük szíveskedjen a djuhasz@corden.hu és a titkarsag@corden.hu e-mail címre küldeni.