A Corden International /Magyarország/ Kft. országos vérvételi pontokat és laboratóriumi hálózatot működtető, dinamikusan fejlődő egészségügyi szolgáltató. Bővülő csapatunkba informatikai szakembereket keresünk rendszer üzemeltetési feladatokra, teljes munkaidőben.

Feladatok:
  • Informatikai rendszerek napi szintű üzemeltetése és karbantartása
  • Laborinformatikai szoftverek beállítása és kezelése
  • PC-k, nyomtatók, szerverek és hálózati eszközök telepítése, konfigurálása
  • IT support biztosítása a munkatársak számára (helyszíni és távoli segítségnyújtás)
  • Kapcsolattartás informatikai beszállítókkal, szolgáltatókkal
  • Informatikai eszközök beszerzése és üzembe helyezése
  • Az IT biztonság és az adatvédelem alapvető felügyelete
Elvárások:
  • Informatikai területen szerzett tapasztalat (rendszerüzemeltetés, support, hálózatkezelés)
  • Hardver- és hálózati alapismeretek
  • Precíz, önálló munkavégzésre való képesség
  • B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
  • Tapasztalat egészségügyi informatikai rendszerek (pl. laborprogramok) használatában
  • Rendszergazdai vagy hasonló munkakörben szerzett gyakorlat
Amit kínálunk:
  • Stabil, országos lefedettségű egészségügyi háttérrel rendelkező munkahely
  • Teljes munkaidős foglalkoztatás (heti 40 óra)
  • Versenyképes, megegyezés szerinti bérezés
  • Céges mobiltelefon és laptop
  • Céges autó
  • SZÉP-kártya juttatás
  • Szakmai fejlődési lehetőség, változatos feladatkör
Jelentkezés módja:

Fényképes szakmai önéletrajz megküldésével a titkarsag@corden.hu e-mail-címre.

A munkavégzés helye:
Corden International /Magyarország/ Kft., Budapest XI. kerület (országos kiszállásokkal)
A jelentkezés határideje:
2025. június 30.