A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. keres Budapest XI. kerületi központjába beszerző-anyagkönyvelő munkatársat. Cégünk laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező, folyamatosan növekvő hazai egészségügyi vállalkozás.

Feladatok:

  • beszerzési vezető munkájának támogatása
  • a vállalat anyag mozgásainak teljeskörű könyvelése
  • közreműködés leltározásban

Jelentkezési feltételek:

  • érettségi bizonyítvány
  • hasonló területen szerzett gyakorlat
  • biztos számítógép felhasználói ismeretek (különösen Excel)

Előnyt jelent:

  • EcoStat program ismerete
  • felsőfokú végzettség
  • egészségügyi, különösen laboratóriumi, szakmai ismeretek

Amit kínálunk:

  • Fizetés megegyezés szerint, próbaidő után évi nettó 150.000,- Ft cafeteria
  • Tiszta, modern munkakörnyezet
  • Stabil és hosszútávú munkalehetőség egy biztos alapokon álló, magyar tulajdonú vállalatnál

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Fehérvári út 84/A.

Munkavégzés ideje: hétfőtől-péntekig, 8 órás munkavégzés

Jelentkezni önéletrajz megküldésével lehet a szihasz@corden.hu e-mail címre